sommarlov för vissa, andra inte

i fredags var det skolavslutning som gällde. vi startade halv 10 på norra berget med mysfika i solen och lite prat!
jag hade på mig mina nyinköpta shorts, som nu är mina favoriter. har ju typ inga riktigt jeansfärgade :)
efter avslutningen vandrade jag, bella, raul, anton och sandra till en uteservering och satt där nån timme och solade ;)
sedan åkte jag och bella hem till henne och klas och käkade potatisbullar med sylt. 

jag åkte hem runt 5 tiden och fixade mig osv, sedan kom nicole och sofia och då drog vi till krogen i skogen med massa andra!
jag fick ett flertal myggbett under kvällen men det var ändå supermysigt att sitta vid en eld och bara mysa med fina vänner!
nu peppar jag inför sommarskolan imorgon, halv nio till tre, när ni andra kan passa på att sova, hate you guys!!!

har tyvärr inga bilder sen skolavslutningen än, det kommer en annan dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: