hästar, möte, kina, sola

i rubriken står det lite kort om vad jag har gjort idag. dagen började med en dag ute i timrå på ridstadion.
där fick vi hålla på med både hästar och hundar, hästarna var ju värst såklart. första gången jag ens står nära
en 500 kilos häst och jag ska hålla på med pälsen och hovarna, aldrig mer säger jag bara! sjukt läskigt!

sedan åkte jag hem och käkade lite godis innan jag och alexx tog bussen in till stan. vi skulle nämligen på ett
möte med massa annat folk, det var ett sommarjobbsmöte :) och efter det gick vi och åt kinamats-buffé för 80kr!
billigt och sjuuuukt gott alltså! och efter det åkte vi och sola 20 minuter var innan vi till slut skildes åt och gick hem :)

det var en av dom bästa dagarna på länge tycker jag, om man bortser från dom tokiga hästarna ;)

bjuder på två gamla bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: