i have missed you guys!!!!


i mitt liv har det inte hänt så jättemycket efter att jag slutade blogga. fråga mig inte varför. för det vet jag inte själv.
utan orken liksom tog slut och sedan fortsatte jag bara så. men nu är jag tillbaka iallfall, föralltid hoppas jag :D


under denna tid har jag:


- firat valborg med fina vänner, men den kunde ha varit bättre.

- shoppat jättemycket.

- fyllt sjutton år, iförrgår faktiskt.

- gått i skolan varje dag, pest och pina.

- spenderat mycket tid med julia frisk, vi som var så tight på hagaskolan :(

- planerat en brakfest.

- ätit lunch vid ån ett flertal gånger osv osv osv.


SHOPPING:


söt liten huvjacka till nosa!

gjorde om en av mina gamla t-shirtar, ganska nöjd ändå för att vara första gången :)


PRESENTER:


+ 24 colaburkar och 2 blombuketter! världens bästa födelsedag hade jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: