last night

åkte till bella/klas vid 7 och fixade mig med lösögonfransar, ögonskugga osv. sedan körde vi charader i
vardagsrummet. det var jag och bella mot chrille, klas och maxwell. jag kommer inte ihåg vem som vann 
för vi slutade spela bara efter ett litet tag ;) efter det förfestade vi lite och lyssnade på massa bra musik.

fram till klockan 11 då vi åkte ner till stan. gick först på jacks och sedan vandrade jag och bella till donken.
där satt vi i ungefär 2 timmar och väntade på killarna, för dom drog vidare på massa olika krogar :)
dom dök upp vid 2 och vräkte i sig stora menyer, riktiga grisar! sedan gick vi mot navet för att äntligen åka hem!


bilder från kvällen kommer här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: