ut i kvälls solen

det har varit en slapp dag för mig idag. har pratat i telefon med raul i nästan två timmar, pratat med elin i kanske en timme. 
och sedan åt jag ju go'frukost också! som ni ser här nedanför :) och nu ska jag och elin dra ut och slå oss ner på en gräsmatta i kvälls solen!


här får ni skåda två rostade mackor med baconost och vanlig ost, i skålen brevid är det rabarberyoughurt med banan och vattenmelon!
gott och väldigt mättande, rekommenderas starkt, hehe jag som älskar stora frukostar :D

Kommentarer
Postat av: linnea

Sv: hej! Jag tog bort det inlägget för bara ngn timma sedan eftersom en av bilderna ploppade upp i andra inlägg :/ jag vet dock inte riktigt vilken sida det var, men ska försöka hitta fram detta imorgon och göra ett nytt inlägg! Tack för kommentaren! :)

Svar: tack så jättemycket! :D
sanna andersson

2012-06-12 @ 23:31:07
URL: http://linneajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: