the last 4 days

det blev ingen sommarskola nu i början av sommarlovet, den kommer bli av i augusti istället tror jag.
dom senaste dagarna har varit jobbiga men ändå väldigt lärorika, jag har ju som sagt ett ''sommarjobb''
som sommarlovsentreprenör, och ska alltså driva ett eget företag under sommaren, och jag har en idé!
mer säger jag inte om det. men en sak kan jag lova er, ni kommer se och märka när jag har gått ut med den :D

jag har också varit med klas och bella, tittat på 3 veckor gamla valpar, träffat min nosa, ätit gomat och solat!

och ikväll ska jag vara med bella och klas, igen haha :D jag är deras tredje hjul och jag trivs med det ;)


nyss: rakat benen och smörjt in dom med en goluktande body lotion :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: