fint väder i stockholm!

som jag skrev i torsdags så åkte jag, tova och elin ner till pappa. vi käkade direkt när vi kom fram.
sedan gick vi till ica och köpte lite godis och myste i sängen framför tvn. det lät inte så kul men...

på fredagen tog vi en trip ner till stockholm där jag bland annat fick nytt löshår av pappa och köpte en ny foundation.
det var inge kul att va där eftersom jag hade med mig typ 100 spänn, rena rama självmordet att gå i affärerna.

och lördagen började med en massa solning ute på gräsmattan! och sedan firade vi mig med tacos och marrängswiss!
efter maten åkte jag och hanna hem till petra och va med henne, johannes och theo. det var supermysigt!

och idag, har vi åkt hem. hem från värmen och alla fina människor och det fina klimatet. 

VISSTE NI ATT DOM KAN HA TULPANER OCH FINA BLOMMOR ÖVERALLT UTAN ATT NÅGON FÖRSTÖR DOM?

fettjävla avundsjuk på hur fin stad dom har där nere, fan för folk som ska förstöra. vill också ha tulpisar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: