Andreas och jag

För ca en timme sedan mötte jag upp Andreas Sundberg och Nicklas Karlsson, aka Kalle. Vi gick in till mig för att dom stackarna var som isbitar, Kalle lånade mina skööna tofflor och Andreas la sig pladask i Tovas säng.

Vi har nyss gått med Kalle en bit för att han skulle få skjuts hem av några kompisar, syster Tova föjde också med och tog lite frisk luft ;) Min trogna vän Andreas följde med hem igen, så nu ligger vi båda däckad framför tvn. Det var jättelängesen jag var med honom så det var roligt att han kom hit. Han ska få skjuts hem typ vid halv 12, så då är jag ensam igen... Tråkigt :/

Här kommer några bilder:




Tova Jag och Andreas




Jag och Andreas

Ha en bra kväll! Hälsningar Andreas och Sanna

Kommentarer
Postat av: tova andersson

du kan ju få vara med mig om du inte vill vara ensam, HIHI

2010-12-30 @ 00:08:38
URL: http://tovaandersson.blogg.se/
Postat av: sannamoa.blogg.se

din lilla fulis tova :u

2010-12-30 @ 01:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: