Äntligen hemma!

Hej igen!

Som sagt så åkte jag iväg på birsta med Julia en sväng, och kom hem alldeles nyss. Jag har fått jätteont vid knäskålarna.. Gick på birsta i flera timmar igår och senare på kvällen gick jag ju ut med Julia, vi gick runt i kanske en timme, idag så var jag ju också på birsta i några timmar. Inte bra :(

Jag har tänkt på att jag har nästan alltid har ont någonstans, jag brukar få ont på bröstkorgen, mittemellan brösten så har vi ju ben/revben innanför huden. Ibland när jag bara kommer åt litegrann brukar det göra ont liksom i själva benen innan för huden.. Ganska jobbigt det där, men det värsta av allt är revbenen som sitter längre upp på magen.. Det kan komma helt plötsligt, det sticker liksom till under revbenen som om någon knivhugger mig, och varje gång jag andas in så gör det förjävla ont.

Men nog om mig och mina problem nu, men skulle vara intressant att veta om någon haft likadant?:)

Det enda jag fick med mig från birsta var en stor lila tuss som jag har på min nyckelknippa, jättesöt faktiskt! :)




Denna söta boll liknande sak kommer från älsklings affären Monki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: