Fan vad arg jag blir...

Människor är inte född till att vara rasister, man blir det av en anledning. Och jag skulle vilja veta varför. Det kan säkert vara för att någon färgad har gjort en illa, eller en helt annan orsak. Men jag står kvar vid min åsikt om detta. Kommer man från ett annat land men har svenskt medborgarskap så är man fan SVENSK, inget annat. Och att vissa ser det ur ett annat perspektiv får dom gärna göra. Men hur kan man skylla allt på dom med utländsk härkomst. Jag har nyss haft en diskussion med en äldre kille som tror att det han tycker är fullkomligt rätt. Han sa ''är det okej att ta in så många invandrare när dom ändå bara ställer till med terror dåd och våldtäkter?'' NÄR ska folk öppna sina ögon och se att det är säkert dubbelt så många svenskar som våldtagit genom åren. Man blir så jävla förbannad på allt detta skitsnack om att invandrare inte borde få bo i Sverige för att dom förstör. Vita förstör exakt lika mycket, om inte mer.. Vad fan är det för fel på folk? Man kan ju tro att dom är helt hjärndöd.. Jag sa att jag var vän med många som inte kommer ifrån Sverige, och då ber han mig flytta härifrån? Och att kalla mig ''neger lover'' var att gå över gränsen. Bara för att jag har en åsikt om att det är helt rätt att välkomna människor som kan bli dödad i deras hemland så är jag för det första INGEN neger lover. Och för det andra så är det helt fel att be mig flytta ifrån Sverige, vad blir bättre av det? Det finns fortfarande 100 000 människor som tycker exakt som jag gör. Och för det tredje, kalla min pojkvän rasist om du vill, men hade han varit rasist hade jag aldrig blivit tillsammans med honom, och det hoppas jag att han vet!

Det är dags att ta huvudet ur arslet och använda det till något bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: