Godmorgon

Nu har jag precis kommit hem! Sitter just nu och äter frukost, men jag är inte alls hungrig...

Dagens måste:

- Fixa klart hårförlängningen

- Bestämma kläder tills ikväll

- Åka och köpa smällare

- Köpa tunna leggings

- Sola

- Duscha + raka benen

Kvällen ser ut såhär:
Middag med Mormor, Morfar, Mamma, Patrik, Tova, Louise och Ellen, samt efterrätt! Innan det ska jag vara helt färdigfixad så att jag slipper ställa mig framför spegeln och få ångest över att jag inte fixat mig än också är klockan typ 9? Efter middagen lär jag nog vila ett tag eftersom att jag kommer äta mycket mat + efterrätt, haha! Och sedan blir det utgång med min pojkvän och mina fina vänner!



En sliten och nyvaken Sanna! Inte den vackraste synen men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: