Hos pojkvännen...

Godmorgon på er..!

Jag har nyss vaknat upp här hemma hos Johan, är jättetrött fortfarande för att Johan försökte verkligen hålla mig vaken igår...

Efter promenaden med Julia igår, gick jag hem till mig ungefär 12 och hämtade tamponger och laddare. Sedan begav jag mig hem till Johan. Vi såg först en film som hette Nattbuss 807, handlingen var inte den bästa. Hela filmen handlade om rasister och blattar, och är det någonting som jag hatar, så är det rasister. Så filmen var väldigt dålig enligt mig, plus Johans kommentarer som lät ungefär såhär, ''Vilken skön snut som bankar på blatten '', ''Rätt åt dom där svartingarna''.... Som gjorde filmen ännu dåligare eftersom jag gillar inte att min pojkvän uttalar sig rasistiskt. Men men, första och sista gången jag såg den där filmen.





Nu tänkte jag väcka min älskling och laga någon mat, hihi :)

Längst bak på denna bild ser ni hur min älskling ser ut, han ser ganska ung ut på denna bild men söt är han <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: