Jag dricker cola till allt...

Till middag blev det en köttfärssås som Louise och Tova har lagat, och till det blev det pasta och cola! Jag är lite skeptisk, man vet ju inte vad Louise och Tova har slängt i köttfärssåsen heller! Jag vet att jag dricker för mycket cola, hehe. Men är man beroende av koffeinet i colan så är man. Eller om det är något annat som gör att man blir beroende. Cola var kärlek vid första munkastet för mig! Jag dricker cola hela tiden, till allt! Jag har inte druckit något annat än min Röda kärlek idag. Eller jo.... Lite vatten, för jag höll på att spy imorse. Kändes som om jag var full och allting snurrade, så jag fick springa in på toaletten och halsa i mig vatten och sedan sätta mig vid toalett stolen..

Snart kommer mammas kille Patrik och hans 6 åriga dotter hem till oss, dom åkte från Östersund imorse och kommer nog när som helst! Ska bli jättekul att träffa Ellen eftersom jag aldrig ha träffat henne förut.




Här sitter jag i köket, mätt och belåten. Nu ska jag dra mig ut och gå en sväng, fundera lite.
Kylan lockar inte precis, men lite frisk luft skulle sitta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: