Julklappar

Min julafton blev lite annorlunda i år. Jag firade bara med mamma, mormor, morfar och Patrik, mammas kille. Och syster min firade nere i Upplands väsby med pappa, hans tjej Lotta + barn. Men vi hade en jätte trevlig kväll tillsammans, och senare på kvällen när vi kom hem så kom Johan hit och sov över, mysigt!

Här kommer lite bilder på vad jag fick i julklapp!

Jag blev jättenöjd med allting :)





En söt kofta från Cubus




Ett party linne från Ginatricot ;) Sorry, det går inte att rotera bilden...




Ringen till vänster fick jag av Elin, den är köpt på Glitter.
Och ringen till höger fick jag av min syster, men har ingen aning om vart den kommer ifrån.




Dom här köpte jag till mig själv :) hihi... Båda kommer från Cubus




Halsbandet fick jag av min käraste pojkvän <3




På denna bild ser vi mitt fotoalbum, ringarna, id smink (mineral smink), koftan, ett par svarta leggings, svarta jeansleggings, 3 st toffifee, ett par örhängen, en vit bh + trosor, grå vantar och presentkort =)




Såhär ser burken till id smink ut, jag rekomenderar det starkt, det känns inte som att man har foundation på sig alls! :)




Det här är resultatet av min nya tv som jag själv monterade ihop, vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: