Sanna Moa Carina Andersson

... är mitt fullständiga namn, det visste några av er kanske, men inte alla. Om jag ska vara ärlig skulle jag hellre heta Moa, eller Isabelle.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, jag har varit hemma och sett på tv och bloggat. Ibland när jag inte har gjort någonting på hela dagen kan det kännas som om jag är helt ensam, och inte har ett liv. Men oftast så är det bara skönt att vara hemma. Förut kunde jag inte bara vara hemma, även fast jag ville så kändes det som att jag missade något om jag inte var ute, men när jag väl kom ut... Så var det skit tråkigt.. Men idag har jag haft en bra dag, känns skönt att ha en innekväll för en gång skull. Har duschat, färgat håret och myst i sängen osv!

Har fått en svart hårförlängning av pappsen också, hur fint som helst! Måste bara sy fast clipsen och så, sedan är den klar att använda. Det kommer en bild på den när den är klar :)

Såhär blev mitt hår:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: