Uttråkad :(

Hejsan hoppsan!


Har ingenting att göra, är det kul eller...? Nepp, jag sitter som ett mobboffer helt ensam på en lovdag och dricker min älskade Coca Cola <3 Jag hade tänkt mig en liten promenad runt kvarteret i shorts och linne eftersom solen värmer så skönt :) Ska plocka upp Julia på vägen så får vi se vart benen bär oss. Vi lär nog sätta oss någonstans och uppdatera varandra med lite skitsnack och skvaller, det blir nog kul! :)

Nyår närmar sig och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska hitta på... Vill ju dricka nåt glas vin med mina vänner, men samtidigt vara nykter och smälla raketer. Och läser du detta mamma, jag ska inte bli så full så att jag vaknar upp i en kloak i Borås... Så nu tar vi det lilla lugna :)




Jag med min älskade Coca Cola, kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: