about today

Efter skolan åkte jag och mammsen till donken och köpte käk till mig för att hon och Tova skulle ha utvecklingssamtal vid 5, vi brukar äta då egentligen. Så jag åkte hem själv, la mig i sängen framför ''Mean girls 2'' och käkade donken. OH YEAH! Sedan gick jag o mötte Amanda vid Service och lät henne lyssna på några roliga inspelningar sen i fredags, hahaha ''men jag får inte va nånstans''.

Sedan drog vi upp till basketplan där Dompa, Oscar, Nicole, Anton, Katrin, Tobbe, Alex, Edvin, Hampus, John och Johan var, det var säkert någon jag glömde nu men whatever.. Sedan drog alla förutom jag, Dompa, Ogge, Fredde och Amanda. Vi gick ner till den andra basketplan där det finns bänkar, jag Amanda och John gjorde en liten brasa i sanden medans dom andra spelade warschava. Det var mysigt, jappjapp!


Brasa á la Bosvedjan yao


Hehe och en ganska gammal bild på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: