feeling bad

Inatt kunde jag inte sova, mådde dåligt, allt va skit. Så helt ensam satte jag mig ute, släppte ut känslorna och tänkte på alla underbara minnen. Klockan 4 blev det läggdags för mig, jag va inte så clever som la mig och sov, hade ställt klockan på 06:00, 06:05, 06:15 och 06:30. Men jag stängde av allihopa, så jag vaknade halv 8 istället som då resulterade att jag blev hyfsat sen till skolan och missade so-provet. Hade inte pluggat så mycket och eftersom att vi mest sett film så vet jag nästan inte vad det handlar om, tror det är första världskriget vi hade prov i. Får ta och göra det en annan dag när jag verkligen pluggat in frågor+svar! Efter skolan gjorde jag ett engelska prov jag hade missat, det gick väl helt okej.

Nu har jag precis kommit hem, är jättehungrig så jag ska äta lite kött, potatisklyftor och bea sås hade jag tänkt, mohahahaha... AllätarN!

Blev måttligt road när jag var på skolan och tittade mig noggrant i spegeln som jag INTE gjorde imorse, och upptäckte att min ''sömn'' orsakat att jag såg ut som en tvättbjörn!!!!!



Ser ut som en knarkande tvättbjörn, I'M SO DAMN BEAUTIFUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: