@filips house

Filip suger.... Han ligger och sover nu, klockan är ju bara 4?

Om idag: Jag vaknade vid 11 av att Tova kom och störde mig... *suckkkkk*, sedan klev jag upp och åt en god frukost tillsammans med syrran min (alltså Tova för er som är efterblivna...) och sedan tog jag en snabb dusch och klädde på mig så snabbt jag kunde. För jag, mamma, Tova, Ellen och mammas jobbar kompis Lisa skulle åka in till stan och vara ''modell för en dag''. Så först blev vi sminkad typ en timme, sedan fick vi vänta en timme, och sedan fotades vi typ TVÅ TIMMAR! UNBELIEVABLE, that was f*cking amazing! När vi äntligen var klara med fotograferingen så fick vi kolla igenom alla kort, vi köpte rubbet för 3800:-.... 2 xpensive... Menmen, mammas val...

Efter det så åt vi kinamat, sedan skjutsade mamma mig till farmor där hon och pappa väntade. När jag kom dit bjöds det på smörgåstårta och massa prat med min kära pappa som fyllde år för 3 dagar sedan, GRATTIS I EFTERSKOTT / bloggen!

Ikväll har jag och Filip typ bara sett dhw och druckit cola, det är vad mitt liv består av just nu... Och eftersom att mitt liv består av det så gör Filips också det, hähä!! GIRLPOOOOWER 4-LIFE


Ja jag vet, bilderna Filip knäpper är grymt snygg.... Detta var bilder från igår..


Bilder från idag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni tsm?:)

2011-04-10 @ 14:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: