finally home!

Nu är jag äntligen inne i värmen igen! Min och Julias promenad bestog mest bara av sittande, haha. Vi gick först ner vid centrum där vi träffade på en viss Amanda, inte helt 100 asså... Haha, sedan träffade vi lite annat folk. Till sist träffade vi Palle. Det var ju ett tag sedan så det var mysigt. Vi slog oss ner i en lekpark och jag och Julia gungade lite, hehe. Vi kände oss som 2 små barn på dagis, när allt kretsade runt gungor och trehjulingar! Faktiskt riktigt mysigt att gunga, ni borde testa! Heheh...

Nu ska jag slå på en film, antingen Mean girls 2 eller Street dance, måste först bara koppla in dvd:n i min tv, men det finns ett problem, jag vet inte hur man gör... Vart är alla starka karlar när man behöver dom???

Nu säger jag tack och hej för mej, gnatt




Nu bjuder jag inte bara på en bild, utan jag bjuder på tre bara för att jag är så otroligt attraktiv på närbilder/skela bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: