gårdagen

Tänkte lägga upp bilder på gårdagens outfit och berätta lite om vad jag gjorde. Jag gick och mötte Kevin innan jag skulle äta, så han och jag softade lite hemma hos mig, aboo! Heheh... Sedan gick vi ner till pizzerian och träffa Amanda och Jocke. Vi lyssnade på Amandas inspelningar igen och fick oss ett litet skratt, haha! Sedan begav vi oss mot Skogsbacken, men Kevin gick hem. Vi hämtade pinnar och tidningar i hopp om att få till en eld/brasa. Men vi lyckades inte så bra hehe. Så efter ett tag gav vi upp och drog oss hemåt.

När jag kommer hem så skulle jag och Tova plocka fimpar ute på gården, riktigt ofräscht! Nästa idiot som kastar en ciggjävel i närheten av mitt hus kommer bli torterad, styckad, uppbränd!!!!! Y O U  G E T  I T ?






Gårdagens outfit

Tröja - JC
Jeans - Ginatricot
Skärp - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: