godmorgon på er!

Kände inte för att blopgga igår... Hade en dålig dag, men idag är jag på humör så jag ska se till att få in några inlägg idag! Jag sitter uppe i köket just nu, har precis ätit frukost... Sen är jag också, men eftersom ni inte fick något inlägg igår så är jag snäll idag och blir sen för er skull, heheheheh.... (busigt!)

Min telefon är helt fuckad... Kan inte trycka på 2an, 3an, neråt knappen, bakåt knappen, kan inte skriva abcdef och inte svara i telefon, så med andra ord kan jag inte göra ett piss med den.... Den har alltså bestämt sig för att lämna mig, den jäveln...!!! Hoppas den ruttnar i helvetet... Så det blir ett samtal till pappa idag och fråga vad han kan göra åt saken, om han är snäll förståss, fast det är han! <3


Osminkad och icke påklädd, naaaaaaaaaaaaaajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: