grillning med vänner

Idag på skolan satt Julia inne på nån grej och läste konstig information som att ''just nu har 6000 människor sex'' osv... Också helt plötsligt dök denna upp och jag började asgarva. WTF!?!?!



Vid 6 kom Oscar till mig. Vi chillade lite här, såg på tv och sånt innan Amanda kom och hämtade oss med finbilen! Då åkte vi till haga och hämtade Fredde, sedan gled vi in mot stan. Sedan åkte vi och hämtade Dompa på sporthallen, han hade vart på träning. Och efter ett tag drog vi tillbaka till det köngliga Bosvedjan och drog igång en brasa och grillade lite bullens pilsnerkorv och killarna spelade lite warschava. Haha jag och Amanda fick igång en jävligt bra brasa i slutet. Det hände massa kul också. Vi slängde in en tändare i elden, tändvätskeflaskan åkte in den med. Också flög det en tidning upp i luften som jag och Mandiz skrattade ihjäl oss åt. En riktigt mysig kväll tillsammans med fina vänner kan inte bli bättre!





Nu ska jag fortsätta packa och snart skölja ur färgen ur håret. För imorgon vid 6 bär det av till Uppsala, och innan det ska jag käka hos mormor och morfar. Så vi får se hur det blir med uppdateringen. Jag hinner säkert skriva ett litet inlägg innan morfar hämtar upp oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: