myspys

Hello again

Promenerade till Oskar förut, vi satt först på hans altan (med massa myror) med cola och äpple medans vi bättrade på brännan i solen. Men Oskar var tråkig.... Han ville inte sitta där så länge så efter mycket tjat gav jag med mig också gick vi in och såg en film som hette ''Himlen är oskyldigt blå'', det var samma skådespelare som i Kenny begins och I rymden finns inga känslor. Ni vet den där unga killen som ser så enormt töntig ut? Filmen började med en sexscen typ... Haha Oskar gillart! I helhet så var filmen helt okej, faktiskt ganska bra. Så har ni tråkigt någon kväll kan ni se den.. Fast den var lite dryg från början..

Imorgon åker Oskar till Norrköping så innan jag gick blev det en stooooor kram! Nu ligger jag framför tvn och käkar godis i väntan på mat. Ikväll får jag se vad som står på schemat, hittills ingenting :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: