pin-koden spärrad.....

Förlåt för riktigt dålig uppdatering!


Har varit ganska upptagen hela dagarna att jag inte haft tid att blogga... Jag har mest varit med Filip. I söndags tog vi en frukost på donken. Sedan träffade vi Andreas en snabbis innan vi åkte hem till mig ett tag, fick några fina souvenirer på väggen min! Jag fixade mig lite för att sedan bli upphämtad av Henke och Oscar, vi åkte till donken i birsta, drack cola, tog ballonger som Henke satte fast på bilen... Hehe. Sedan åkte vi in till stan, på donken där..... Men inga ballonger den gången! :(

Och igår så åkte jag till stan nästan direkt efter skolan, väntade på Filip. Vi tog bussen till Nacksta för vi skulle lasta in hans dator i hans låtsas mammas bil... Sedan drog vi till birsta och letade en väska till honom, men han hittade ingen... :( Så vi tog en sväng på donken....... HEHEHEHE

OCH IDAAAAG: Så kände jag mig så lyckad... Först började mobilen fucka upp sig totalt, mobilen tyckte de va kul att neråt knappen skulle fungera som bakåt!!! Och sedan tog den självmord några gånger också, och när jag skulle skriva in pin-koden så gick det inte att trycka på 2an, så jag hade då 1 försök på mig att skriva rätt pin-kod... Men så smart som jag är, tar jag nyckeln, (trycker det hårdaste jag kan på 2an), som för övrigt råkar trycka på 7 andra knappar så det räknades som ett jävla försök!!!!!!! Så snart ska jag och mamma åka till Telia och få tag i min jävla PUK-KOD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: