snart bär det av!

Hejsan hoppsan!

Nu har jag precis kommit hem, ska fortsätta packa lite nu och försöka att inte ta med mig för mycket grejer som jag alltid gör. Tar alltid med mig massa saker som jag inte ens behöver så väskan blir proppfull i onödan... Just nu sitter jag i min sköna säng och lyssnar lite på Takida, kabooom! Ska väl fortsätta packa snart, sedan äta lite. Hehe även fast jag blir bjuden på käk hos världens bästa mormor och morfar om typ 2 timmar.

Menmen, ni känner mig. Jag blir aldrig mätt och äter hur mycket som helst!

Idag på so:n ritade vår lärare världens finaste Hitler porträtt på tavlan, likt eller?^^





Några gamla bilder på Sofia Nicole och mig! Hemma hos Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: