trött&sliten

Har inte hunnit gjort så mycket idag, har städat mitt rum, duschat och ätit. Nu ska jag fixa mig och så, sedan drar jag och Tova iväg på äventyr! Mamma, Patrik och mormor och morfar är och käkar på Saffran för att fira m&m:s 50 års dag! GRATTIS!♥¨

Igår: Vid 7 tog Tova och jag bussen ner till stan och mötte upp Sanra, sedan tog vi bussen till Granlo och förfesta med några tjejer hemma hos Line. Innan 10 drog Tova och jag mot bussen, och vi var ju likosm ''turister'' i Granlo kan man säga så vi visste ju inte ett skit om vart bussarna gick. Så när Tova får syn på bussen vinkar hon som en tok och jag börjar springa till närmsta busshållsplats jag får syn på. MEN NEEEE, då svänger ju bussjäveln neråt!!! Så i mina klackskor börjar vi gå mot stan, sedan kommer den smarta av oss på att vi liftar!! Alltså jag då... Så när jag ser en röd liten bil komma (hörde direkt att de inte va pensionärer som körde), så sträckte jag ut tummen och liftade, men när han sedan körde förbi mig så sträckte jag ut ett annat finger... Sedan vänder han och jag blir överlycklig och bad till Gud att han inte såg att jag peka fingret åt honom. Killen hette Marco och var asschysst, vi behövde inte betala för skjutsen till stan. Han skulle söka upp mig på facebook, hihi. Första ragget ^^
Sedan begav vi oss till H&H, vi kom in ganska snabbt. Väl därinne träffade jag Lina typ direkt. Så vi gick o shakea boooooty på dansgolvet. Fick mig även några danser med annat folk! Det var verkligen jättekul att träffa dom jag inte träffar så ofta. Jag tackar alla som var där för en otroligt rolig kväll! Men jag kan ju säga att det känns i fötterna idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: