what a beautiful day to day on

Vaknade upp brevid något vackert. Det kunde inte bli bättre.

Vandrade hem kl 5 idag/imorse, nyvaken med gammalt smink och gårdagens kläder. Kände mig superfräsch. Men blev bemött av en glad mormor och morfar, Patrik och mamma när jag kom in! Jag gick ner direkt med en cola och såg på Street dance som för övrigt var hur bra som helst! Alltid när jag ser såna filmer blir jag värsta sugen att börja dansa igen, men sen när man väl dansar blir man less... Vi käkade grillat idag, även fast mamma lovat mig donken, vilket humör tror ni jag var på? DÅLIGT!!!! Sedan gick jag ut en sväng, och det hände en sak... OjOjOj säger jag bara...

Nu är jag nyduschad och ligger i sängen och ska se på Trollkarlens lärlling, är den inte bra tänker jag stämma Hemmakväll... Juste, bilderna från Sofias 16års fest laddar jag upp i veckan! :)


Godnatt sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: