60 frågor

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut?: Massor
2. Ångrar du det?: OOnej
3. Har du varit full i sommar?: OOja
4. Har du pussat någon i sommar?: the one and only
5. Isåfall vem?: världens bästa Johan!
6. Badade du mycket?: mindre än förra året, men ändå mycket för att vara jag..
7. Rökte du?: ja
8. Snusade du?: nejmen usch
9. Förlorade du någon vän?: tror jag inte
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet?: pitbull - give me everything
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra?: andra minnen
12. Grillade du mycket i sommar?: ibland
13. Åkte du vattenskidor?: kan inte...
14. Blev du tillsammans med någon?: nope
15. Fick du någon ny kompis i sommar?: många!
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre?: det kommer bli bättre på ett annat sätt.
17. Har du druckit tills du spytt?: ja
18. Sårat någon?: ja
19. Förlorat en vän?: tror jag inte
20.Träffat nya människor?: ganska många
21. Kysst en främling?: nej
22. Tagit droger?: nej
23. Haft en sommarflört?: hahaha nej 
24. Gråtit?: lite
25. Skrattat tills du kissat på dig?: aldrig
26. Tältat?: nej, får bli nästa år ;)
27. Varit vaken en hel natt?: yess
29. Badat?: oohja
30. Haft ett förhållande?: har
31. Gjort dig riktigt illa?: jaa
32. Gjort några nya percingar/ tatueringar?: nix
33. Läst en bok?: fler än en
34. Skickat fel sms med flit?: inte vad jag minns
35. Suttit vid datan en hel natt?: ja
36. Solat naken?: jaa
37. Fått utegångsförbud?: nej
38. Sagt “jag älskar dig" och menat det?: absolut!
39. Sagt “jag älskar dig" och inte menat det?: nej
40. Varit i slagsmål?: neppp
41. Pussat någon utav samma kön?: NEIN!!!
42. Sjungit högt på ett berg?: HAHAHA faktiskt
43. Kysst någon i regnet?: ja
44. Kysst någon i skogen?: ja
45. Kysst någon du inte borde?: nej
46. Tappat rösten?: nepp
47. Varit på festival?: nej :/
48. Gått upp i vikt ?: haha jaaaa, 6 KILO! dog då ja
49. Gått ner i vikt?: nu ja
50. Brännt dig?: ja :(
51. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken?: niiixxxx
52. Varit utomlands?: ne0ppp
53. Gjort ett bra köp?: många!!
54. Tagit upp kontakten med en gammal vän?: ja, ungefär
55. Haft skadeglädje?: att jag har!
56. Sovit under bar himmel?: noo
57. Vad kommer du sakna mest?: gatufesten och dom sena nätterna..
58. Har du sommarjobbat?: för lat för det
59. Ätit ballerina kakor?: nopp
60. Har du svart ärligt på alla frågor?: självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: