bajsblogg

Jag har typ ingen ork att blogga lika mycket som förut, känner typ att jag har viktigare saker för mig ibland. Och har jag bråttom så lägger jag liksom inte 10 min på att blogga innan jag går nånstans, ni förstår nog.

Så bloggen har väl fått lida en hel del hit och dit under några månader, men ingen skada skedd? :)

Igår började jag iallafall på min nya skola som ligger ganska centralt, nära till donken och så. Vi fick mest veta massa information om hur skolan fungerar också fick vi fika, hehe höjdpunkten! Jag verkar hittills ha börjat på en awesome skola!!! Vi ska också inköpa lite smådjur till våran skola som verkar asnajs! Jag går i samma klass som Bella och Julia går i en annan klass. Vi är ungefär 24 personer på hela skolan eftersom vi är dom första som börjar på skolan så finns det inga 2or och 3or, sköööönt! Efter skolan umgicks jag med Bella, Julia och Cissi litegrann..

Idag började vi halv 9... Stor skillnad från igår då vi började 1 kanske.... Det gick lite segt att ta sig upp imorse men jag kom i tid, och det är väl det enda som räknas... Gjorde massa namnlekar och så för att vi skulle lära känna varandra lite bättre, och nu kan jag nästan alla namn! Innan vi slutade gick vi någon guide-tur med nån kille från kulturmagasinet som sög, prutty. Sen hängde jag kvar på stan med saknade Nicole som varit i Turkiet i 2 veckor, Sofia och Julia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: