explore my world

Jag och Johan gjorde inte så mycket i hans stuga förutom att äta, se på solsidan, fiska, bada och åka båt. Men det var 2 sköna dagar iallafall, att inte behöva stressa så jävla mycket som när man är hemma.

Kom hem idag vid 4-5 typ. Då åt jag, såklart... Sen gick jag och träffade Kalle en snabbis innan Henke hämtade mig... Vi gjorde en typisk Henke och åkte på donken först. Sen parkerade vi i p-huset och spelade nå fult spel på hans mobil och hade bara allmänt roligt, hehe.

Och nu är vi hemma hos mig och ser på Dexter, eller ja, Henke ser på Dexter och jag sitter här.


Finmiddag på verandan!




Det jag inte hann visa innan jag åkte. Shorts och bikini, jätteintressant ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: