Liqour Store Blues

Hej hej, hemskt mycket hejjjj!


När vi kom hem från mötet och ica så la jag mig i sängen och sov, och det var det värt, så jag vaknade kanske vid 3 igen och gick ut och träffa Julia en snabbis. Vi bor ju ungefär 50 meter ifrån varandra när hon är hos sin pappa, asnajs!! Sedan åkte jag, mamma och Tova till donken och käkade go' mat, yääääää!

När jag kom hem träffade jag Hampus och fick mina pengar han va skyldig mig sen midsommar, hehe... Sedan satte jag mig i sängen och klippte av klyvna hårstrån innan håret fick en väääl behövlig hårinpackning so jag nyss skölj ur. På tal om nyss, så drack jag en cola nyss och vill ha en till, vad ska jag ta mig till???

Nu - ut o träffa Hampus och Johan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: