How you broke my heart into a million pieces

Jag har suttit och skärt grönsaker osv med mamma och patrik nu, känner mig jätteduktig! Eftersom jag också lyckats tvätta mina höga jeans, helt själv!!! Tänkte ha dom imorgon till en vit eller grå tröja, skinnjacka och halsduk, mysigt!

Imorgon ska vi åka på studiebesök på lite olika ställen, så jag klär mig varmt ifall det skulle vara så att vi ska vara utomhus. Så vill jag ju inte frysa ihjäl... Men man kan ju alltid hoppas på lite sol så man får lite färg, hähä. Vill ju absolut inte vara höst tråkig, blek osv...



Nyttiga familjen, hähä. Jag ska börja med dieten jag körde förra året.
Hejdå pasta, ris och potatis. Hej quinoa, frukt och grönsaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: