last night, a fucking awesome night

Jag, Sofia och Emelie gick hem till Julia, och sedan kom Kalle och Fredde också.
Vi började dricka lite smått och spelade en dricklek ett tag, den gick sämre än förra gången..
Vid 10 kanske gick vi ner mot bussen och fick vänta kanske 10 min innan den kom.

När vi kom ner till stan gick jag, Julia och Sofia till tivolit och träffade Emre och Jacob, sen
kom Andreas, Oscar, Ebba, Emelie, Olof och massa fler randoms. Men vi drog oss bort mot
navet bankomaten för att Sofia skulle ta ut pengar och jag skulle få pengar av mamma, plus
att vi skulle träffa Cissi där också. Lite senare mot kvällen hade vi tappat bort Cissi och alla
andra så jag, Julia, Sofia, Emre och Jacob gick på donken och käkade, fyfan va gott det va!
Sedan fick vi skjuts till Haga och va med Hannes, Anton, Tobbe, Marcus och Adam, men jag somnade....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: