nattbad

Igår kom jag hem vid halv 7-7 tiden. Nånstans där. Tog mig en dusch och påbörjade sminkningen. Sedan lagade jag och Tova middag, nacho-chips med ost på.... Gott som faan iallafall, när jag var klar la jag mig i min älskade säng och såg på lite family guy och himym innan jag blev hämtad av Henke.

Vi plockade upp Henke2 vid skaterampen för Henke1 hade släppt av honom där för han ville pissa... Han hade sagt ''Jag kan ju inte riskera att visa kuken för Sanna'', hahaha skön kille det där! Sedan iallafall åkte vi till Henke1 och hämtade pengar och min lypsyL!!! Sedan bar det av till Statiol för att..... köpa tuggummi -.- Sedan åkte vi till donken, OFC! Och sen blev det lite chill vid mig innan dom åkte.

För Henke skulle vara hemma 11, men var ute till halv 3, den lilla löögnarN

WE ARE NOT FRIENDS ANY MORE

Klockan 12 åkte jag och Tova till Maland och nattbadade med Johan och Serre..


Jag ska ta och vara lite ärlig nu...

Skapad: den ‎20 ‎februari ‎2011, ‏‎17:54:39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: