nu, omelett

Sorry för att jag inte bloggade mer igår, men mamma och patrik behövde datorn hela tiden och till slut så orkade jag inte tjata mer.... Iallafall så la jag i en röd färg i mitt svarta hår igår... Blev ju bajs, det är typ hårbotten som är röd, skitfult. Så jag måste bleka håret en gång så det blir orange/ljusare, sedan kan jag färga rött... Jag vill inte ha såhär knallrött nivet, utan typ mörkrött, ska visa en bild sen om jag hittar någon :)

Iallafall så gick jag ut med Julia och Sofia igår, vi satte oss och hade lite tjejsnack, hihi. Fredde och Kalle kom också förbi en sväng men drog typ lika snabbt som dom kom, LOL, hehe!

Nu ska jag laga omelett och sedan va med Julia, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: