nyduschad, filar naglarna

Jag är värdelös på att fila naglarna, ifall ni ville veta. Jag filar lite, då blir det ojämt, då filar jag lite till, sen har jag inga naglar kvar. Men jag gör det just för att mina naglar är så böjbara, jag vill att dom ska bli stark så då sa mamma att man ska fila dom. Så jag ger det ett försök till, hähä!

Nu har jag precis duschat, (rakat benen, under armarna, bodyscrub osv) ASSKÖNT!!
Nu ska jag fixa mig lite snabbt och sedan drar jag och möter Jullanpulllan på CG
för att inhandla lite tacos grejer som vi ska laga och äta hos Linneaaaa!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde köpa Diamond Strength nagellack, dom gör dina naglar starkare! ta två lager :p

2011-08-30 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: