ont i ben och fötter

Lunchen bestog av donken nere vid ån med Anton, Vickan, Julia och Bella, MYSPYS med stora bokstäver! Och efter lunch fick vi i uppdrag att leta massa saker + knäppa kort på massa. T.ex så stog det ''ta kort på en kändis som alla bör veta om'', det fick man typ 10 poäng för. Vi hittade typ 33/43 saker på listan, KUNG vi är. Vår grupp döpte vi till VAJS, ViktoriaAntonJuliaSanna.

Nu värker det i både ben och fötter, har gått från norrporten, till himlabadet, till polisstaton, till ego. Har bara gått, gått och gått ännu mer. Känns som tortyr, haha!

Imorgon bjuder skolan på tacos, MUMMA! Nu ska jag packa ner en vattenflaska i min väska så jag inte glömmer det tills imorgon, huvudvärken har börjat sätta sig fast i hjärnan tror jag. Ont i huvudet konstant....



Lägger upp bilder från idag lite senare..
NU ska jag bara ta det lugnt i sängen med massa gotta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: