så jävla nöjd på real!

Igår morse plockade vi upp Julia och Bella innan vi åkte mot Timrå. Alla var nästan där när vi kom dit, vi som trodde att vi skulle komma först, haha! Vi började med en lek tror jag, flaggleken, sedan gick vi en frågeslinga innan lunchen, och jag, Raul och Anton vann för vi är bäst!

Efter lunchen lekte vi 4 man i soffan, och mitt lag vann en gång, så vi förlorade.. Jag, Raul, Bella och Julia spelade tecknet också, ni vet det där kortspelet? Jag tror att jag och Julia fick typ 5 poängkort och Bella och Raul 47..... Vi sög ju på allt, hahaha! Vi har också grillat hamburgare och korv, kollat när Raul tränat sin vovve, sett på film och gått en spökslinga.... Tomas skrämde livet ur mig så jag stog bara och stampa i backen och skrek tills jag fick ont i halsen. Sedan började jag springa, och i följe fick jag Julia, Bella, Jennifer och Viktoria HAHAHAHA. Det var askul efteråt.

Nu har jag precis kommit hem och orkar tyvärr inte lägga in några bilder nu... Bella har fler bilder än vad jag har så jag väntar tills jag fått alla dom istället. Nu har jag precis duschat och ska börja fixa mig. POSSPOSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: