sakta men säkert...

... blir jag brunare!

Jag har precis duschat av mig all klor som satte sig på kroppen när jag badade på kuben idag. Plus alla småungarnas kiss...

I förrgår var vi på tranviken hela dagen, riktigt skönt var det! Sedan åkte vi hem och åt, och efter det gick jag och mötte Julia och vi fortsatte till fäbogränd där Kalle och Andreas va. Efter en stund kom Linnea också. Vi drack lite och spelade ett kortspel som slutade med massa skratt! Sedan kom Amanda förbi en sväng också, Julia och Linnea drog och jag och grabbarna gick till en gräsplätt en stund innan Amanda kom och hämtade oss. Vi tog en sväng på 7eleven och sedan släppte hon av mig och Andreas vid Citygross där vi mötte upp Christian, Putte, Anton Fritz och en till Anton. Vi gick och mötte Ogge och sedan gick vi den lååååånga väägen tillbaka till 7eleven där jag tillbringade kvällen/natten!


Kalle, med min hatt på huvudet


Jag, med Kalles keps....


Andreas, med hans lilla fjun :)


Igår klev jag upp ganska tidigt, halv 12, sedan åkte vi till tranviken och hade en underbart skön dag på stranden. På hemvägen stannade vi till på Cleópatra och köpte med oss pizza hem, dagen var räddad! Sedan kom Kalle och hämtade mig också åkte vi på Preem och köpte red bull, åkte till fäbogränd och satt och prata i nån timma innan jag gick hem.



Slog mig ner i soffan med en cola och såg på csi, skithemskt ju, har aldrig sett ett csi avsnitt där en av dom dör....

 
Hans högsta chef var inblandad i ett mord som denhär killen utredde och i slutet sköt högsta chefen honom i halsen, skitprogram!

Iallafall, när programmet var slut så va jag med Henke
, först visste vi inte vart vi skulle åka så vi cirkulerade mest bara runt i Bosvedjan, men sedan blev jag yr och då stannade vi vid centrum-dagiset och chillade med massa awesome musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: