selånger med brudarna

Fredagen började med en uppfriskande dusch och sedan ner till stan med Julia där vi också träffade på Sofia och Emelie en stund, jag och Julia fixade lite grejer innan vi åkte hem igen. Jag gick hem och hämtade massa kläder osv innan jag gick upp till JuliaOB. Vi började med att laga tacos för vi var så jävla hungriga och orkade inte vänta på Segfia, hähä. Så jag åt en gång till när Sofia kom. Sedan fixade vi oss, bytte kläder och sånt som tjejer gör innan vi tog bussen till selånger. Sjukt rolig bussresa faktiskt! Sedan spenderades kvällen med massa olika vänner. Blev lite drama lite senare på kvällen med det ordnade sig.

Lördagen fick en bra start på dagen! Vaknade klockan 10, klev upp och åt frukost innan jag, pappa och Tovisen åkte till Nordic parkeringen där både jag och Tova övningskörde lite. Jag backade två gånger, hähä coolt. Sedan hämtade jag mina grejer hos mamma och fixade mig lite snabbt innan jag, pappa, Tova och farmor åkte ner till O'learys i stan för lite middag! Klockan var 9 när jag anlände till Julia denna kväll så jag fick skynda mig lite med kläder och smink innan jag till slut blev klar i hyfsad bra tid. Bussresan till selånger var lite tråkigare igår, trist ju.. Väl inne på selånger hade jag sjukt kul! Gick mest med Johan, Julia, Kalle, Amanda och Jocke igårkväll, det var mycket roligare än fredagen! Sedan åkte jag hem med Johan och sov över hos honom!

Detta är dom enda bilderna jag har för tillfället...


Glad tjej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: