tacos på skolan, yummie!

Hähä, idag så chillade vi bara fram till lunch. Sedan åkte Raul, Vickan och Anton med vår rektor Kia och handlade taco grejer + efterrätt medans vi andra satt och hungrade ihjäl, haha! Så det blev tacos till lunch och glass och kladdkaka till efterrätt, och självklart cola till lunch och efterrätt. Slutade vid halv 2 för att datorerna fuckade upp sig.

Då träffade jag Henke och Jocke ute och sedan for jag iväg till birsta med Julia, hon köpte en halsduk och ett par uggs, som jag också måste införskaffa mig eftersom mina andra är sönder. Så nu satsar jag på en annan färg:)


Kommentarer
Postat av: amanda lingefeldt nordström

Hej!

Sjäälvklart kan jag lägga in den åt dig! inga problem! :)

Åh,. kul att du gillar den :) Har skickat två stycken till dig, så bestäm vilken du vill ha!



kram påre, btw.. du kan adda mig på msn : amandalingefeldt.blogg.se, eller skriva ett facebook pm :)

2011-09-01 @ 04:21:42
URL: http://amandalingefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: