timrå tomorrow

Kom väldigt tidigt till skolan imorse, vi gjorde inte alls så mycket idag heller.
Gjorde några lekar där man skulle samarbeta och lite till.
Det suger ändå att vi får rast typ 9 till 20 i 10 också är man ju lite hungrig
men donken öppnar 10, blir lite less då asså....

Jag måste packa ikväll också eftersom klockan 10 imorgon ska jag och resten av skolan befinna oss i Timrå på en hundklubb där vi till och med ska övernatta. Så jag ska åka och handla med mamma sen, det lär väl bli en sovsäck, liggunderlag, en kudde, chips, dricka och korv skulle jag tro. Allt dedär man behöver så att säga. Det ska faktiskt bli sjukt kul att lära känna alla lite mer, har ju inte vågat ta steget än och börja prata med alla, hittills har vi bara träffat Anton, den andra killen i vår klass.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sista bilden <3

2011-08-26 @ 18:46:23
URL: http://ebbafalgens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: