utflykt med ''klassen''

Idag har vi varit ut på äventyr med ''klassen'', kan ju inte direkt säga skolan om 25 pers, haha! Vi åkte till både timrå och sundsvalls brukhundsklubb, käkade lunch emellan det. Sedan åkte vi till en tjej som hette Hanna. Hon hade 2 hästar, 4 katter (varav 3 va kattungar), 2 hundar och en gris som hette Frans, det tyckte jag va ett lite roligt namn på ett djur, heh!

Så smart som jag är glömde jag väskan på navet innan jag klev på bussen hem, så jag och Julia fick hoppa av vid citygross och ta första bästa buss tillbaka till stan!! Och tur hade jag, för väskan låg kvar precis där jag lämnade den.... Fast det enda värdefulla jag hade i väskan var nycklarna och taggen för att komma in i skolan :)

Bilder från idag kommer senare för nu ska jag ut med Jullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: