11-15

har varit på min praktik från klockan 11 till 3, sjukt sköna tider vi har! 
vi var ute i typ 2 timmar så man var ju genomfrusen när man kom hem, uscha..
jag och mamma hade bestämt att julhandla idag, men så blev det inte för hon är dryg.
så istället för att vara på birsta sitter jag och äter bullar och mackor, fettgott!


för övrigt händer det inte mycket i mitt liv, måste skaffa annat umgänge vet jag iallafall.
finns ju fan inga riktiga vänner i denna stad, bara ett fåtal. haha och sedan kan man ju
förstås göra som vissa och vara vänner i två år för att sedan skaffa tjej och isolera sig.
lycka till kalle, stäng in dig och frugan din i ett rum och ruttna där. så kan jag komma tillbaka
om några år och skratta åt er när ni ligger som en rutten hög på golvet, utan vänner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: