ändrade planer igår

igår när jag kom hem gick jag och oscar ner till pizzarian så han kunde käka pizza. sedan gick vi  
hem till han och kollade i skolkatalogen, brottades osv, som gamla goda tider! sedan gick jag hem.
duschade och gjorde mig fräsch, packade lite och gick hem till johan, möttes av en glad hund och
en fin johan! vi städade hans rum, dammsög, bäddade rent, plockade undan och dammtorkade!
så nu är han skyldig mig en stooooooor tjänst tillbaka.. HEHE, läju bli typ... laga finmiddag osv osv.
iallafall så såg vi på kidhulthood istället för orphan, sjukt bra filmen är, så jävla sorglig också :(

jag och ellen har sett 10 asvnitt av julkalendern idag, blir att se resten ikväll! 
den är faktiskt inte så dålig som jag trodde, lite mesig, men ganska bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: