falska vänner finns det många av

Yes folket, jag har i 2 år haft en underbar vän. För inte så längesen skaffade han en ''flickvän''.
Han var mer och mer med henne, och mindre och mindre med sina vänner.
Hon blev en så stor del av hans vardag att han till slut glömde bort vad hans vänner betydde för honom.
Vem vill liksom vara vän med han som hör av sig då det passar, när hans flickvän inte kan. Inte jag iallafall.


Så kom den stora dagen (igår) när han enligt sin flickvän var tvungen att välja mellan kärlek och vänskap.
Och se på fan, efter många om och men så kastade han bort vår vänskap som om den inte hade betytt ett skit. Smällen kom i ett sms
''vi kan inte ses mer! hejdå'' . Vilket riktigt bra avslut på en betydelsefull vänskap. haha TJARRÅ 


Sedan har jag väldigt många bra vänner, ett exempel är Julia Ohlsson. Hon skaffade kille för 3-4 månader sen,
det var då det blev officiellt iallafall. Men, även fast dom är med varandra mycket så lämnar hon mig inte,
och hon har haft turen att hitta en kille som tillåter henne att ha vänner. HAPPY FOR YOU HONEY♥





Kommentarer
Postat av: Alex

Fyfan! Men gör han sådär mot dig är han kanske inte en riktig vän... Men det är bra att du inte är ensam i alla fall!<3

2011-12-07 @ 08:55:07
URL: http://musicsacha.blogg.se/
Postat av: julia ohlsson

<3

2011-12-12 @ 12:14:38
URL: http://byjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: