övernattning på skolan

hade egentligen planer att sova hos johan igår, men klassen saknade mig så mycket så jag uppfyllde
deras högsta önskan och sov på skolan istället, hihi dom älskar mig för mycket alltså! när jag kom hit
såg man katta och 4 i klassen stå och dansa till wii, katta i sin rosa onepiece är en bild man alltid
kommer minnas! vi lekte lite blindbock/mörkerkurragömma i köket, asläskigt! och sedan såg vi
på barnhemmet, lika läskig varje gång, haha. alla skrek som stuckna grisar i slutet, hahahaha...

linda va en bajsbög inatt, hon tänkte väcka mig om jag somnade, jävla bajsunge.
men som tur var så tog hon cheyen och matilda istället, strandsatte dom i köket, HAHA!


vi nördade diamond dash också, jag är kung på det, ligger etta och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: