telefonjävel

hejhopp gummisnopp!

igår gjorde jag inte så mycket, käkade god mat hos farmor med henne, tova, pappa och lotta.
sedan tog jag och tova bussen till pontus för han skulle få en krukblomma av tovisen, snäll hon är :)
sedan åkte jag hem, packade lite och gick hem till johan. vi såg på sagan om ringen ett, sämst...
eller lite bra är den, men jag somnade ändå efter 2 timmar för filmjäveln är ju typ 4 timmar lång!!

idag har jag bara tagit det lugnt, vi började se sagan om ringen 2, men jag skulle hem o käka så
han fick se den själv, hehe! när jag skulle gå på toa hemma hade jag mobilhelvetet i bakfickan
så den ramlade rakt ner i toaletten, det var ju dagens jävla höjdpunkt. längtar tills imorgon!!!!!!

nu är jag arg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: