2011


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- nej, typ inte, no-lifer as usual...

 

Har du några nyårslöften?
- läju typ, bli mer ekonomisk...

 

 

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år?
- yesss!

 

Vilka länder besökte du?
- inget...

 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- inget speciellt datum

 

Vad var din största framgång 2011?
- baka


Största misstaget?
- inget jag publicerar här :P

 

Bästa köpet?
- höga svarta jeans

Vad spenderade du mest pengar på?
- typ mat...

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- yes box, johan gjorde mig superhappy!

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
- International love, Krossa alla fönster, Vart  jag mig i världen vänder


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- njaaae troja inte.

Vad önskar du att du gjort mer?
- skaffat ett liv

Favoritprogram på TV?
- how I met your mother




Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- ehm... åt middag och öppnade presenter. sedan vet jag inte.

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- INGA MJUKISBYXOR!!!

Den bästa nya personen du träffade?
- har inte träffat någon ny...

 


Kommentarer
Postat av: linda bree

JO, du träffade mig!

2011-12-29 @ 19:41:00
URL: http://lindawidmarkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: